reklama

Alternatíva – Ako sa nenechať dať zbiť...!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Scéna :
hocikde, trebárs na zastávke autobusu, určite v bare, v posilňovni, bárs aj v kostole..

Kontra :
Čakáš, whatever, minduješ svoj biznis a týpek dobehne :
„ J. . . m na to! Zasa sa mi nepodarilo vložiť kocku do kruhu! Už nemám na to nervy!
Je to tvoja vina, sereš ma.Takýchto jak ty mam plné zuby! Tak poď kamarát, ideme na vec“ ...a už by začal poskakovať, zatínať päste, skrátka, oheň na streche....

Altenatíva :
Ako sa takémuto...eahm..indivíduu ubránime? Akademicko, aby bolo jasné.
Môžeš povedat, žeee : “ Predstavte si, keď po niekom vystrelím ľavačkou, môže urobiť ľavý bočný krok a napáli ma do otvorenej ľavej sánky. Keď po niekom vypálim pravačk..moment, ani nevypálim, lebo ten niekto skôr direktne môj solár, vyrazí mi dych, znehybní na sekundu a pravačka, toho niekoho K.O., dopadne priamo na moju bradu. Sánky sa veľmi rýchlo pohnú dozadu a naruší to malý mozoček v zadu hlavy. Mozoček má funkciu rovnováhy! Ani ma to nebolí extra, aj tak sa zúvam na zem, kolená sa podlamujú...“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Read between the lines :
Po celý čas ste mu boli otočení viac menej na tvár, tvárili sa s mierne privretými očami ako trochu vo vlastnom svete zadumaný....alebo ´nfjcenuy´ chlapec...pri posledných slovách ale, ste sa mu pozreli do očí ... ... ... dosť sugestívne!

Záver :
No, myslím, že oheň na streche zahasne... 
Ak ste niekedy ´stretli´, čo i len podobný štýl bitky, tak napíšte do reakčných diskusií, please.
Možno sa moje utopistické alternatívy dejú!
(Vnútorne) „ naozaj až, utopistické...a..a..dá sa bitka ´stretnúť´?
(Nahlas) „ ďaľšie Alternatívy.....!??? “

Rekontra :
Alebo týpek nemusí k tebe dobehnúť, ale sa tak kľudne k priblíži, prišlichtí, s cigou v ústach, očami raz do ľava, raz do prava....: „Počúvaj mladý nemáš ciguu...“

Alebo mu nezačneš vyprávať, ale mu zvoleja nabombuješ, to už ale vychádzame z ´akademickej štvrťhodinky´.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Alebo si budem hovoriť : „Alebo som nemal spomínať ten kostol, aby sa ľudia niektorí nesťažovali...

Alebo si moji známi a nielen oni budú po tomto článku myslieť, že po nehode som mal predsa len vážnejšiu ´head injury´.....

Alebo už končím, túto aj tak dlhú Rekontru!!!

Alebo?

Milan Candrák

Milan Candrák

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

" Nepoviem..! " Zoznam autorových rubrík:  priateliaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu