reklama

Retrospektíva zo strednej 2 - Ako zabiť diviaka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nazdar mládež resp. Marek. Dúfam že sa máš/te v pohode napíšem ti mejl keď mi zvýši čas.
Teraz ho mám, ale rohodol som sa prečítať si náš výlet a zastavil som sa už pri týchto príspevkoch a napadlo ma, že zverejním konečne môj slávny praslávny, ale zaznávaný a od zlých jazykov za nemožný považovaný recept, ako zabit diviaka mojou kudlou original loveckou.

Takže! Predstavte si že sa na vás rúti diviak zúrivý jak sviňa. Kudlu zvieram v pravej ruke tak silno ako keby som do nej dostal kŕč. Aspoň si myslím, že by som ju tak držal. Diviak je už nebezpečne blízko, keď sa mu v poslednej sekunde šikovnosťou torreadora vyhnem a zapichnem mu kudlu do krku, najlepšie do nejakej tepny, aby čo najskor vykrvácal. To prasa zozúrivie ešte viac a ty uz sereš adrenalín aj z ucha, keď sa ten diviak sviniarsky otočí a znova na teba vybehne. Od bolesti a zúrivosti už takmer nevidí a preto sa musí podariť, vyšvihnúť sa mu na jeho tlstý chrbát šikovnosťou ešte šikovnejšieho torreadora a začať ho hrdúsiť. Toto je asi najťažšia fáza môjho plánu lebo:

1. v šesťdesiat kilometrovej rýchlosti za hodinu sa dosti tažko hrdúsi

2. musíte mať vytrénované svaly na rukách, aby ste to hovädo tlsté poriadne stisli.

Potom sa vám diviak skydne jak vrece krumpol a môžte mu napichnúť kudlu do brucha, vyhodiť si ho na plece a švihom do tábora opekať, lebo si určite hladný jak hovädo. Možno sa vám zdajú niektoré pasáže trošku tažké, ale verte tréningom sa dá všetko dobehnút, len treba chciet a byť hladný!

Milan Candrák

Milan Candrák

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

" Nepoviem..! " Zoznam autorových rubrík:  priateliaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu