reklama

Slovenské tradície Amerike : oblievačka

Bolo presne 20 sekúnd po polnoci v pondelok. Bola párty u Mati. Všetci už riadne v nálade...Lubo dobehne a je ho počuť do Bratislavy : ´ Ááá, už máme pondeloook, uuu...!´ Len som prevrátil očami, čo je to za inkognito, keď to

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Maťa :
Bola to jej narodeninová párty. Národky boli 29. apríla, ale slávilo sa až z nedele na pondelok. Agenti Lubo, Radek, Miro a ja, začali po sebe pokukovať. Inkognito už fičalo. Každý mal rozdelené úlohy. Radek šiel napustiť vaňu, Lubo sa venoval svojej Anni, Miro a moja malosť sme zamestnávali Martinku, aká je sexica plus príbehy z New Yorku a podobne. Radek sa vracia, tri páry očí naňho. Radek len raz kývol hlavou, že nie. Hneď sme pochopili, že v kúpelni niekto ští, sere, trtká alebo fetuje :) Kľúd máme čas...
Prešlo pár minútiek, Radekova reč tela prezrádza ´ambush´ misiu. Showtime! Radek, Miro a ja sa v trojuholníku dohadujeme, kto, kedy, ako, z akej strany....to som vlastne chcel prediskutovať ja, ale Miro sa nesere. Dvoma krokmi - skokmi je u Mati a alkoholom podguráženými citoslovciami ju chmatá za nohy. Reagujem perfektne pohotovo. Pol sekundy a Maťa sa v horizontálnej polohe vznáša smerom do kúpelne. Radek kráča prvý, ako bodyguard Whitney Houston-vej. Nasleduje ho ´slovenská´ trojka, Maťa, Mirino a ja. Za nami si už Lubo mädlí ruky a škerí sa. Maťa sa snaží, ale logicky nemá šancu vyjmúť sa stisku o 40 kilo tažšiemu indivíduu.(moja malosť) Je veľmi ľahká, som až prekvapený, alebo veeeľmi silný..alebo primerane napitý. Vstupujeme do 13 komnaty, vaňa je minimálne po členky plná, sprcha stále prší. Keby bola vaňa plná Maťka by letela jak handra. Škoda. Nepamätám si presne ako sme ju položili...pamätám si len moju ruku na jej hlave a marš pod sprchu. Šaty mokré, Maťa piští, my sa rehoceme, orchester je šuvix. Záclonu na vani zatváram, nech si princezná vychutná pocit sviatku z domoviny.
Ale kdé...Miro, Lubo a Radek ma normálne odsúvajú, že uhni tlstý ešte ja. Apokalypsa. Maťa už len rezignovane stojí a automaticky vystiera ruku proti prúdu vody...
Z kúpelne vychádzajú Mussolini, Fidel Castro, Al Capone a Napoleon. Keby tak stíchla hudba, to by bolo! Dievčatá sa na nás pozerajú veľkýma očámá. Chlopi nám tľapkajú, kývajú hlavami, smejú sa....
Ale pohodka, aj horšie veci sa stávajú, Maťa príde prezlečná, dokonca sa aj usmieva, ba dokonca nám aj nalieva....Happy Eastern!

Polska :
To je Anna. Ľubova milá. Už dávno ju voláme Polska, lebo je z Poľska :) Od Matinho krstu ubehli minimálne dve hodinky a ešte viacej drinkov, zabudlo sa. Tancujeme, sedíme, behám po dome, čo je kde, Maťa je skoro až rozčúlená, že som ešte nevidel ich izbu. Radek, Maťa, ja a čo ja viem kto ešte....krik! Pozreme von z dverí, Ľubo stíska Polsku, v ruke pohár - prázdny pohár. ´Môžem aj ja?´, pýtam sa. ´Jasnéé..dávaj....´ Veta nedopovedaná, pohár už naplnený...´švác!!´ Netrafil som sa dobre.´Do boha masného´, kričím a chystám reprízu....Hotovson! Polska mokrá, drží si tvár, nadáva po poľsky...Maťa len kýve hlavou. Neviem, či ju viac mrzí jej ošplechnutý členok alebo voda porozlievaná po parketách. Easy cheesy, lemon squeezy...Radek nám s Maťou ešte pomáha, poutierať...poľské slzy :)

Janka :
Moja láska na párty nebola. Bola unavená, stres z cesty z New Yorku a všetko okolo..napísala Mati sms, ospravedlnila sa. Pohodká, aspoň som nemal žiarlivostné scény, za to, že sa iné kočky na mňa vešajú :)
Ráno sme vstávali skorej, mali sme ´busy´ deň, kopa vecí na vybavovanie, opýtanie, zistenie...
Lásku vraj aj napadla myšlienka, že niečo budem vymýšlať, ale ako ráno zbadala tú gorilu, čo mi sedela na hlave, s kľudom sa šla osprškať. Chyba! Prisahám keď prídem späť na Slovensko, hlásim sa na FAMU na herectvo! Skrz spirit sviatku som bol prebratý viac ako bolo treba a kým sa drahá spršila, hľadal som bazuku. Vedro. Našiel som. Ok, kľud, vieš kde čo je, naplnené do polovice, veľmi studené, veľmi schované...ach jááj, nech to vyjde, nech to vyjde!! Kuriatko vychádza iba v uteráku, oblieka si nohavice, uterák stále na sebe. Radek sa práve budí na gauči v obývačke. Scenár mi doručilo UPS presne na sekundu. Janka sa určite pôjde doobliekať do kúpelne, aby Radek nevidel tie prekrásne, dokonale tvarované....eahm, k veci! Začal som kričať :´Janka, bol som na záchóde a je zapchatý! Vyteká voda! Phil sa nasere...!´ Dokonalosť sama o sebe.
Janča zľaknutá, dokonca aj s Radekom utekajú do druhej kúpelne. Ja švihám do kuchyne, vyťahujem vedro a švihám naspak. Ani si to nevšimnú, Janča okukuje toaletu nechápe. Radek chytil môj žmurk, mávol rukou, ofrflal dôvod stresu, odchádza. Janka na mňa pozerá, otáznik namiesto tváričky, nevidí vedro za mojím chrbtom.
Spomaleným záberom si predstavte moju pravú ruku, ´vyberajúcu´ vedro, krok dozadu, záber rukami a FĽÁÁSK!! Janka si prvú polsekundu neuvedomuje, čo sa deje. Druhá polsekunda je vyplnená najdiverznejšími pocitmi. Pochopenie, uvedomenie, strach, vyvalenie očí, otváranie úst, bezmocnosť, hnev, rezignácia. ´Ááááááááááá...´ A - dur najvyššej tóniny. Psy vo vedľajšom dome pohrýzli majiteľov, Radekovi praskla jedna okuliara, z prílivu nastal na sekundu odliv a najväčšia katastrofa - zobudil sa Miro. Janka :´Yebem na to!!´
Ale to bola len polovica vedra. Posledný šup a žena už kričí : ´Dobree úž, stačilo Miňó..!´ Krása.
Janča druhý krát osprchovana.. Tradične sa prechádzam po dome. Napoleonova druhá reinkarnácia. 
V kúpelni sa teraz naozaj vylial záchod. ´Aspoň máš čo robiť, zlatko´ Nevadí, vravím si, stálo to za to. Ešte som klasicky ,jemne navoňal Echo Davidoffom, pusa . . .a ako sa patri, dostal som aj po vajíčku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zuzka si dokonale pamätá akciu minulého roka. Ona bola tá, ktorá schytala bazuku. Bola aj na Matinej párty a ako sme Matu obštastnili, nepohla sa od Phila. Čo nepohla, zakvačená za Philovým chrbtom. Ťažký oriešok. Ale musel som skúsiť. Priplížil som sa k nim a s úsmevom popod fúzy som sa Zuzky spýtal, či sa nejde porozprávať. Nasledny smiech oboch nas oboch velmi pobavil. Na Phila som žmurkol pár krát, Phil diplomatický a nestranný sviniar sa z prekérnej situácie vykrútil ako školák z poznámky Nedalo sa, nevadí, vynahradím si to ráno.
Janka už dostala čo mala, premýšlam ako sa akože náhodou dostanem do Zuzkinej a Philovej izby. Ono je to citlivá záležitosť, nemôžeš len tak vpáliť do izby kde spí párik. To je jasné každému okrem Radeka. Ale ešte, že májú hava Lajlu. A Lajla sa akože ňuňkala za Philom a chcela sa vyvaliť v jeho izbe. Vybavené! Alibi mám, Lajla čaká, plním véélký pohár. Chcel som naplniť vedro, ale Phil a hlavne Philova posteľ by asi posielali protesty do UNO a NATO by nakoniec riešila 4. svetovú vojnu. Chňapem to, ja by som reagoval podobne, preto pohár. Klopem a pomaly otváram dvere. Lajla sa už šuchce dovnútra, pozerám na posteľ, dá sa. Ranný sex ešte nehrozí, ale pise sa nam ďaľšia psychotraumaticka spomienka na sviatky. Len aby sa zo Zuzy nestala feministka...
Pomaly a tichúčko kráčam k miestu dopadu. Videli ste film Clear and present danger?
(Jasné nebezpečenstvo) Starší politický thriller s Harrisonom Fordom. No a jedna scéna je, kde padá bomba na sídlo drogového dealera...To isté sa stalo aj Zuzke. Spomalenym zaberom sa spomalene odhrna jemny paplon a zbadas Zuzkinu tvar. Odfukuje tuho, party bula fajna. Odhrnul sa paplónik a švác! 
Make - up, čo jej ostal po párty krásne zliezal po tvári, vlasy mokrejšie ako po sprche, vankúš sa zarval Muuuu, Phil sa zľakol trocha, myklo ho, ale hned sa začal smiat. .
Zuzkine citoslovcia nedokazem opisat. Zamrmlalo to tam deep, ale pokracovanie je naozaj lost in translation, pretoze som sa f momente otocil a odisiel vybavovat s Jankou errands.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Missia splnena - scenár na článok napísaný.


Článok venujem našim princeznám, ktoré bravúrne znasaju situácie, pri ktorých si chlapi môžu robiť čo chcú, bez pádnejšej výčitky nasho milovaneho opačného pohlavia, ktorá by aj tak neprešla, lebo su sviatky :)
Ale stále dúfam, že o rok sa predsa len zorganizuje Ženská Iniciatíva a nastane ´veľkonočný utorok´ kedy vraj môžu mať bazuky v rukách ženy...

Novy scenar na článok, vis ako..


 

Milan Candrák

Milan Candrák

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

" Nepoviem..! " Zoznam autorových rubrík:  priateliaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu