reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Candrák

Milan Candrák

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

" Nepoviem..! " Zoznam autorových rubrík:  priateliaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo si už nepomáhame?

Milan Candrák

Prečo si už nepomáhame?

Bežný deň v práci. Reštaurácia. Herci v inscenácii sú Dušan, Roman, Monika a Braňo. Dušan kontroluje svoju ´station´, aby nič nechýbalo, Roman práve prišiel. 15 minút bežnej komunikácie, medzi priateľmi. Nie kamarátmi, priateľmi! Dušan si zrazu spomenie...

  • 22. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 059x
  • 7
secret to life...

Milan Candrák

secret to life...

?Žena, kávu som zrobil ja, ty nám nalej nie? Nechce sa mi...´ S popod fúzy úsmevom, detským a ranným unaveným hlasom kontrujem Janke. Ešte si predtým umývam šálku, ktorá na stolíku surfovala po internete minimálne týždeň. Ťažká práca. Normálne ranná joga. ´Žena zasa sa dokazuje, že ma nelúbiš..! Necháš ma takto trpieť ´ ´Nie, nie, pokúšam sa ťa niečo naučiť, aby si to v reálnom živote nemal také ťažké...´ :o)

  • 2. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 861x
  • 2
Guatemalská kávička

Milan Candrák

Guatemalská kávička

Vychádzam z DMV (Department of Motor Vehicles) na Atlantic Terminal v Brooklyne. Strávil som tam až 5 minút. Toľko totiž trvalo len pohľadom zhodnotiť tri gigantické ´šóry´. Najväčšia akurát na informáciách. No zajtra si musím privstať.  Odchádzam, už v duchu plánujem, akým metrom pôjdem ďalej.

  • 6. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 896x
  • 1
Bežný deň normálneho Slováka v (ne)normálnej Amerike

Milan Candrák

Bežný deň normálneho Slováka v (ne)normálnej Amerike

Vykonávam velice sofistikovanú prácu pekára. V práci mám byť o piatej, rádiobudík mi zvoní o štvrtej, regurálny čas na ňom je nastavený o polhodinu dopredu..vstávam hore riťou na desať krát..

  • 20. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 637x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu